Friday, May 14, 2010

HATI BATU !!!

Susah nak aku ungkapkan perkataan hati batu nie...tapi sememangnya betul dan pernah terjadi pada diri aku dengan berhadapan dengan seorang yang berhati batu.. Dahulu tak pernah pun keadaan timbul konflik antara kami, kami baik-baik saja...tapi sekarang...emmmm...entahlah....

Aku tak tahu nak mulakan di mana... nak akhirkan di mana.... Seperti salah aku, tapi sekiranya salah aku katakanlah...mungkin aku tak sedar atas kesilapan diri sendiri...hanya orang lain yang nampak dan aku terima kalau aku ditegur, dimarah kalau itu semangnya kesalahan aku...tapi...tak dikatakan...dia terus diam membisu...aku cuba tegur si dia, tapi dia macam tak layan aku...macam patung cendana pula aku rasa...huhuhu

Aku sekarang dalam keadaan bingung, macam mana nak selesaikan masalah ini... yelah mana tak nye...ditegur, wat tak tahu je... ditanya macam malas nak jawab je...sape tak terasa... sekali sekala bolelah aku diamkan je..tapi kalau dah lama2 pedih hati nie...

Aku tak nak berulang kisah lalu, biar aku saja yang tahu... tapi kalau terus begini, macam mana????

Aku bingung...!!! Ya Allah bantulah aku mencari jalan keluar dari kepompong masalah ini...Mencari penawar bagi orang seperti ini supaya aku dan si dia kembali mesra seperti biasa... AMIN..

No comments:

Post a Comment