Tuesday, May 11, 2010

KURUS!!KURUS!! LAGI??

Agak lama rasanya x buka blog nie...yelah sepanjang musim ezam nie, rasanya memeng tak ade masa nak buka facebook nad blog, kalau dapat buka pun sekejap-sekejap saja...maklumlah paper gap sangat dekat juga...lagi bertambah pressure..huhhh...Alhamdulillah semuanya dah habis...kira sedang menghitung hari tunggu result keluar...takut-takut, lagi-lagi paper corporate finance... Takpelah, dah tak boleh patah balik, truskan hidup je...ape yang dapat tu dah dikira takdir dari Allah S.W.T... aku terima dengan seadanya..

Hahh cerita sepanjang cuti semester nie, aku ade satu target..hehehe..nak kuruskan berat badanlah ..ape lagi... Pingin bangat nak capai berat 48kg..huhuhu sekarang berat maintain 53kg..tinggal 5kg lagi nak kena kuruskan... Rutin harian makan biasalah, mestilah kena diet, kalo tak macam mana nak kurus...

Aritu ade waktu tengah cuti examaku ade beli jus mate 5 dengan member, sekarang tengah otw minum jus tu... boleh tahanlah mahalnye...tapi asalkan bole kurus, aku sanggup berkorban. After makan jus tersebut, kena biarkan perut berehat sebentar 2 jam sebelum jamah ape-ape.. and before minum jus tu pun kena biarkan perut kosong selama 2 jam..

Yang paling penting sekali ialah semestinya kena diet...Insyaallah ak akan capai target aku nie sebelum pergi ke satu event tuuuu..heheh.. dulu aku pakai serai wangi sampai bole turun berat badan sampai 9kg.. sekarang tambah jus mate 5 takkan tak bole capai target kut... Semangat nie nak kurus badan...heheh doakan ye...amin...

No comments:

Post a Comment