Sunday, May 16, 2010

MENGHITUNG HARI..

Hahh...letak title je tapi tak post pun ape-ape...inilah manusia kalo dalam keadaan yang tergesa2...heheheh...ape yang dihitung oleh aku...wah ayat skema gilerlah...hooho...aku tengah hitung hari2 yang bersejarah si dia......tanggal 27 mei 2010 adalah ari bersejarah Encik Mohd Farhan bin Mohd Dah sebab pada ari tu si dia berkonvo...ayat apelah aku guna nie...heheeh... Yang aku nie sibuk je nak ikut pula...maklumlah sekali sekala..

Alhamdulliah tamat juga akhirnya kekasih hatiku belajar dan syukur dia konvo nie dengan first degree... Walaupun aku susah nak dapat first degree tapi tak pelah, at least ade juga orang terdekat aku yang merasainya,,,aku ucapkan tahniah buat si dia...

Emmm...nak bagi hadiah ape ye...heheh...jeng,jeng,jeng...rahsialah..Mana boleh gitau...hahahah.. Mana yang mampu jelah yang dapat aku berikan untuk si dia, janji dapat menjadi ari tu adalah sesuatu yang berharga buat si dia,aku dan juga familynya...

Aku doakan semoga dia berjaya dalam hidup yang bakal dia tempuhi...jangan keliru dalam menentukan hala tuju...berfikir sebelum membuat tindakan dan yang penting sebelum buat ape2 tindakan tanyalah pendapat family terlebih dahulu... Jangan lupa cepat2 masuk meminang...heheh gatal pula kau nie...

....GOOD LUCK MY LOVER....

2 comments: