Monday, December 28, 2009

SAHABATKU KAHWIN MUDA.

Arinie 29 Disember 2009. Tinggal berapa hari lagi nak masuk new year... yeyeye umur saya dah masuk 22 tahunlah tahun depan...i'am still young.hehehe.. perasan bangat...:). Actually pagi td saya call member lama yang tinggal satu bilik waktu time wat diploma dulu. Best frenz sgt.. gduh, merajuk, marah share together masalah sama2. Rindulah dekat dia...

Rezeki dia awallah,tanggal 25 aribulan 12 ari 2 dia dah kahwin. rugi sgt x dapat g sbb saya masih lagi dkt Kedah. Malam nie buru b'tolak blik Johor. Cite punye cite, dia ckp yg dia skrag tgh cuti2 Malaysia.. eehhmmm"honeymoonlh.."hehehe. Saya nie yang busy body nie tanyalah dkt mane? U all tahu x Dkt mane? fuyooooooo JAuh bangat sehhhh...Dkt Phuket Thailand dia g honeymoon dgn Husband dia.... Jeleslah saya nie...bilalah agaknye nak g honeyMOON...opppsssss.. eheheh kahwin pun x lg, dah gatal nak g honeymoon eh... BERANGANNNN!!!!

Nway Alang(nama panggilanku) nak wish "SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ANGAH". alang doakan moga angah berbahagia dismping suami n keluarga tercinta. Nnti tunggu kad jemputan alang pula ye. hehehehe.. Moga2 dapat baby dgn cepat. aminnn...:) Miz u so Much..



Kenanganku bersama angah..

No comments:

Post a Comment